
Opis projektu:
Informujemy, że przystąpiliśmy do realizacji kolejnego projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Poniżej prezentujemy szczegółowe informacje
Tytuł projektu: Zakup usług doradczych w zakresie zwiększenia działalności eksportowej przedsiębiorstwa
Czas trwania projektu: 01.12.2009-31.05.2010
Całkowita wartość projektu: 15 250,00PLN
Całkowita wartość dofinansowania: 10 000,00 PLN
W ramach projektu zlecane będą prace w zakresie usług doradczych dot. opracowania Planu Rozwoju Eksportu.
Zapytania ofertowe:
Zaproszenie do składania ofert na opracowanie Planu Rozwoju Eksportu
Informujemy, że spółka SINKOS otrzymała dofinansowanie na opracowanie Planu Rozwoju Eksportu w ramach PO IG 6.1 Paszport do eksportu.
W związku z tym zapraszamy zainteresowane firmy do składania ofert na opracowanie Planu Rozwoju Eksportu zgodnie z wymaganiami PARP, zawierającego następujące elementy:
– informację o dacie rozpoczęcia przygotowania dokumentu
– opracowania dotyczące analizy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa pod kątem usług przedsiębiorcy
– opracowania dotyczące wyboru rynków docelowych działalności eksportowej
– opracowania dotyczące badania wybranych rynków docelowych
– opis bieżącej sytuacji przedsiębiorstwa w najważniejszych obszarach funkcjonowania i prognozy rozszerzenia działalności przedsiębiorcy ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju poprzez eksport
– analizę SWOT dla eksportu każdego rodzaju produktu/usługi na każdym z planowanych rynków docelowych
– opis celów i strategii eksportowej
– rekomendację rozwoju działalności eksportowej
– wskazanie i uzasadnienie wyboru działań do realizacji przez przedsiębiorcę spośród wymienionych w art. 40 ust 2 Rozporządzenia
– szacowaną wielkość kosztów niezbędnych do sfinansowania działań koniecznych do zrealizowania opracowanej strategii
– wstępny harmonogram wdrażania strategii eksportowej
Oferty prosimy składać w terminie do 20.01.2010.
Kryteria wyboru oferty:
– Doświadczenie oferenta w realizacji podobnych projektów
– Cena ofertowa
– Zgodność zakresu oferty z wymaganiami
– Termin wykonania do 30.05.2010.
Zainteresowane firmy prosimy o składanie ofert drogą pocztową.
Zainteresowane firmy prosimy o składanie ofert drogą pocztową. Bliższych informacji udziela: Agata Duber tel. 91 424 41 81 e-mail: a.duber@sinkos.pl
Termin składania ofert do: 20.01.2010
Data zamieszczenia: 01.12.2009

Opis projektu:
Informujemy, że przystąpiliśmy do realizacji kolejnego projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Poniżej prezentujemy szczegółowe informacje.
Tytuł projektu: Wdrożenie systemu Zakładowej Kontroli Produkcji wg normy PN-EN ISO 1090-1:2010 oraz PN-EN ISO 1090-2:2009
Czas trwania projektu: 30.06.2012-12.09.2014
Całkowita wartość projektu: 16 270,44,00 PLN
Całkowita wartość dofinansowania: 6 564,00 PLN
W ramach projektu zlecane będą prace w zakresie usług doradczych dot. opracowania systemu Zakładowej Kontroli Produkcji oraz przeprowadzenia procesu certyfikacji.
Zapytania ofertowe:
Zaproszenie do składania ofert na przeprowadzenie procesu certyfikacji Zakładowej Kontroli Produkcji
Szanowni Państwo,
W związku z zaplanowaną na bieżący rok przez naszą firmę realizacją projektu w zakresie opracowania i wdrożenia systemu Zakładowej Kontroli Produkcji, zapraszamy Państwa, jako potencjalnego wykonawcę, do złożenia oferty w zakresie certyfikacji ww. systemu. Poniżej przedstawiamy szczegóły dotyczące przedmiotowego postępowania.
1. Przedmiot zamówienia
Przeprowadzenie procesu certyfikacji systemu Zakładowej Kontroli Produkcji wg PN-EN 1090-1:2012 i PN-EN 1090-2:2012. Klasa wykonania konstrukcji A do EXC3.
2. Opis przygotowania oferty
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
Oferta powinna obejmować swoim zakresem:
– koszt certyfikacji
– koszt auditów nadzorczych
– całkowity koszt za cały okres utrzymania ważności certyfikatu.
W związku z tym, że niniejszy projekt zamierzamy współfinansować ze środków UE ważność oferty powinna wynosić 12 miesięcy.
3. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty
Ofertę należy złożyć w jednej z dwóch niżej opisanych wersji:
– papierowej w siedzibie Zamawiającego w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu, oznakowanym następująco: „Oferta na certyfikację systemu Zakładowej Kontroli Produkcji wg PN-EN 1090-1:2012 i PN-EN 1090-2:2012” opatrzonym nazwą oraz dokładnym adresem Oferenta
– elektronicznej na adres e-mail: r.andrzejczak@sinkos.pl., zatytułowanej następująco: „Oferta na certyfikację systemu Zakładowej Kontroli Produkcji wg PN-EN 1090-1:2012 i PN-EN 1090-2:2012.
4. Kryteria wyboru wykonawcy
– Cena – 80 %
– Posiadane akredytacje – 20 %
5. Termin złożenia oferty
Ofertę należy złożyć do dnia 19.02.2014r.
6. Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami
Roman Andrzejczak , tel.:609 992 365, e-mail: r.andrzejczak@sinkos.pl
Zamówienie prowadzone jest w trybie pozaustawowym. Zamawiający podpisze umowę z Oferentem, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. Wybrany Oferent zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy.
Termin składania ofert do: 19.02.2014
Data zamieszczenia: 05.02.2014
Zaproszenie do skł. ofert na wdrożenie Zakładowej Kontroli Produkcji
Szanowni Państwo,
w związku z zaplanowaną na bieżący rok przez naszą firmę realizacją projektu w zakresie opracowania i wdrożenia Systemu Zakładowej Kontroli Produkcji wg normy PN-EN ISO 1090-1:2010 oraz PN-EN ISO 1090-2:2009 zapraszamy Państwa, jako potencjalnego wykonawcę, do złożenia oferty w niniejszym zakresie. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w trybie pozaustawowym.
Oferta powinna uwzględniać zarówno usługi doradcze jak i szkoleniowe, jednakże ze względu na fakt, iż niniejszy projekt zamierzamy współfinansować ze środków UE, koszt szkoleń stanowić powinien maksymalnie 30% wartości netto usług doradczych.
Przy wyborze wykonawcy stosowane będą następujące kryteria:
• Cena – 70 %
• Ilość godzin czynnych konsultacji (w siedzibie Zamawiającego) – 10%
• Termin realizacji zamówienia – 10%
• Doświadczenie i posiadane referencje – 10%
Pisemną ofertę należy złożyć w terminie do 17.10.2013r. w siedzibie naszej firmy,
tj ul. Piotra i Pawła 45d, 72-015 Police w nieprzejrzystej kopercie opisanej następująco: „Oferta na opracowanie i wdrożenie Systemu Zakładowej Kontroli Produkcji wg normy PN-EN ISO 1090-1:2010 oraz PN-EN ISO 1090-2:2009”. Dopuszcza się również przesłanie oferty drogą elektroniczną na adres e-mail: m.kaczorowska@sinkos.pl
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy kontaktować się z p. Agatą Duber,
e-mail: a.duber@sinkos.pl.
Termin składania ofert do: 17.10.2013
Data zamieszczenia: 07.10.2013
Zaproszenie do skł. ofert na wdrożenie Zakładowej Kontroli Produkcji
Szanowni Państwo,
w związku z zaplanowaną na bieżący rok przez naszą firmę realizacją projektu w zakresie opracowania i wdrożenia Systemu Zakładowej Kontroli Produkcji wg normy PN-EN ISO 1090-1:2010 oraz PN-EN ISO 1090-2:2009 zapraszamy Państwa, jako potencjalnego wykonawcę, do złożenia oferty w niniejszym zakresie. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w trybie pozaustawowym.
Oferta powinna uwzględniać zarówno usługi doradcze jak i szkoleniowe, jednakże ze względu na fakt, iż niniejszy projekt zamierzamy współfinansować ze środków UE, koszt szkoleń stanowić powinien maksymalnie 30% wartości netto usług doradczych.
Przy wyborze wykonawcy stosowane będą następujące kryteria:
• Cena – 80 %
• Termin realizacji zamówienia – 20%
Pisemną ofertę należy złożyć w terminie do 14.03.2012r. w siedzibie naszej firmy,
tj ul. Piotra i Pawła 45d, 72-015 Police w nieprzejrzystej kopercie opisanej następująco: „Oferta na opracowanie i wdrożenie Systemu Zakładowej Kontroli Produkcji wg normy PN-EN ISO 1090-1:2010 oraz PN-EN ISO 1090-2:2009”. Dopuszcza się również przesłanie oferty drogą elektroniczną na adres e-mail: m.kaczorowska@sinkos.pl
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy kontaktować się z p. Agatą Duber,
e-mail: a.duber@sinkos.pl.
Termin składania ofert do: 14.03.2012
Data zamieszczenia: 01.03.2012

Opis projektu:
Informujemy, że przystąpiliśmy do realizacji kolejnego projektu współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Poniżej prezentujemy szczegółowe informacje:
Tytuł projektu: Implementacja Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg normy EN ISO 9001:2008 oraz ISO 3834 -ĂÂ 2:2007 drogą do poprawy konkurencyjności firmy SINKOS Sp. z o.o.
Czas trwania projektu: 17.09.2011.-31.12.2011.
Całkowita wartość projektu: 33.825 PLN
Całkowita wartość dofinansowania: 13.750 PLN
W ramach projektu zlecane będą prace w zakresie usług doradczych dotyczących opracowania systemów jakości oraz przeprowadzenia procesu certyfikacji.
Zapytania ofertowe:
Certyfikacja ZSZJ wg EN ISO 9001:2008 i ISO 3834
Szanowni Państwo,
w związku z zaplanowaną na bieżący rok realizacją projektu w zakresie opracowania i wdrożenia zintegrowanego systemu zarządzania jakością wg EN ISO 9001:2008 i ISO 3834 Wymagania jakości dotyczące spawania materiałów metalowych, zapraszamy Państwa, jako potencjalnego wykonawcę, do złożenia oferty w zakresie certyfikacji niniejszego systemu. Poniżej przedstawiamy szczegóły dotyczące przedmiotowego postępowania.
1. Dane dotyczące Zamawiającego
SINKOS Sp. z o.o.
ul. Piotra i Pawła 45d
72-015 Police
2. Przedmiot zamówienia
Przeprowadzenie procesu certyfikacji zintegrowanego systemu zarządzania jakością wg EN ISO 9001:2008 i ISO 3834 Wymagania jakości dotyczące spawania materiałów metalowych.
3. Opis przygotowania oferty
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
Oferta powinna obejmować swoim zakresem:
• koszt certyfikacji
• koszt auditów nadzorczych
• całkowity koszt za trzyletni okres utrzymania ważności certyfikatu
W związku z tym, że niniejszy projekt zamierzamy współfinansować ze środków UE ważność oferty powinna wynosić 12 miesięcy.
4. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty
Ofertę należy złożyć w jednej z dwóch niżej opisanych wersji:
• papierowej w siedzibie Zamawiającego w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu, oznakowanym następująco: „Oferta na certyfikację zintegrowanego systemu zarządzania jakością wg EN ISO 9001:2008 i ISO 3834 Wymagania jakości dotyczące spawania materiałów metalowychâ i opatrzonym nazwą oraz dokładnym adresem Oferenta
• elektronicznej na adres e-mail: p.owsiejczuk@sinkos.pl., zatytułowanej następująco: „Oferta na certyfikację zintegrowanego systemu zarządzania jakością wg EN ISO 9001:2008 i ISO 3834 Wymagania jakości dotyczące spawania materiałów metalowychâÂÂ.
5. Kryteria wyboru wykonawcy
• Cena – 80 %
• Posiadane akredytacje – 20 %
6. Termin złożenia oferty
Ofertę należy złożyć do dnia 05.09.2011r.
7. Osoba upoważniona do kontaktu z Oferentami
Piotr Owsiejczuk, tel.: 603 57 15 67, e-mail: p.owsiejczuk@sinkos.pl.,
Zamówienie prowadzone jest w trybie pozaustawowym. Zamawiający podpisze umowę z Oferentem, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. Wybrany Oferent zostanie poinformowany pisemnie o terminie i miejscu podpisania umowy.
Termin składania ofert do: 05.09.2011
Data zamieszczenia: 01.08.2011
Opracowanie i wdrożenie ZSZJ wg EN ISO 9001:2008 i ISO 3834
Szanowni Państwo,
w związku z zaplanowaną na rok bieżący realizacją projektu w zakresie opracowania i wdrożenia zintegrowanego systemu zarządzania jakością wg EN ISO 9001:2008 i ISO 3834 Wymagania jakości dotyczące spawania materiałów metalowych, zapraszamy Państwa, jako potencjalnego wykonawcę, do złożenia oferty w niniejszym zakresie. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w trybie pozaustawowym.
Oferta powinna uwzględniać zarówno usługi doradcze jak i szkoleniowe, jednakże ze względu na fakt, iż niniejszy projekt zamierzamy współfinansować ze środków UE, koszt szkoleń stanowić powinien maksymalnie 30% wartości netto usług doradczych.
Przy wyborze wykonawcy stosowane będą następujące kryteria:
• Cena – 70 %
• Ilość godzin czynnych konsultacji (w siedzibie Zamawiającego) – 10%
• Termin realizacji zamówienia – 10%
• Doświadczenie i posiadane referencje – 10%.
Pisemną ofertę należy złożyć w terminie do 05.09.2011r. w siedzibie naszej firmy, tj ul. Piotra i Pawła 45d, 72-015 Police w nieprzejrzystej kopercie opisanej następująco: „Oferta na opracowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania jakością wg EN ISO 9001:2008 i ISO 3834 Wymagania jakości dotyczące spawania materiałów metalowych „. Dopuszcza się również przesłanie oferty drogą elektroniczną na adres e-mail: p.owsiejczuk@sinkos.pl.
W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy kontaktować się z Piotrem Owsiejczukiem; tel.: 603 57 15 67, e-mail: p.owsiejczuk@sinkos.pl.
Oferty powinny zawierać termin ważności
Termin składania ofert do: 05.09.2011
Data zamieszczenia: 01.08.2011

Opis projektu:
Informujemy, że przystąpiliśmy do realizacji kolejnego projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu PO IG 06.01. Poniżej prezentujemy szczegółowe informacje nt. projektu:
Tytuł projektu: Wdrożenie planu rozwoju eksportu na docelowych rynkach szwajcarskim i norweskim
Czas trwania projektu: 01.09.2011.-31.08.2013
Całkowita wartość projektu: 276 500,00 PLN
Całkowita wartość dofinansowania: 138 250,00 PLN
W ramach projektu zlecane będą prace w zakresie usług doradczych związanych z organizacją i udziałem w misjach gospodarczych oraz usług związanych z wyszukiwaniem i doborem partnerów na rynkach docelowych Norwegii i Szwajcarii.
Zapytania ofertowe:
Organizacja misji gospodarczej
W związku z realizacją przez naszą firmę projektu pn Wdrożenie planu rozwoju eksportu na docelowych rynkach szwajcarskim i norweskim, dofinansowanego w ramach programu POIG 6.1. prosimy o złożenie oferty na opracowanie dla naszej firmy następujących usług w ramach zadania Organizacja i udział w misjach gospodarczych za granicą :
1. Rozwój eksportu na rynek Norwegii:
usługi polegającej na zorganizowaniu misji
usługi polegającej na organizacji spotkań z potencjalnymi partnerami handlowymi
usługi doradczej w zakresie określenia potencjalnych partnerów handlowych, przygotowania ofert współpracy oraz negocjacji handlowych
zakupu biletów wstępu w celu zwiedzenia targów związanych z daną misja gospodarczą
2. Rozwój eksportu na rynek Szwajcarii:
usługi polegającej na zorganizowaniu misji
usługi polegającej na organizacji spotkań z potencjalnymi partnerami handlowymi
usługi doradczej w zakresie określenia potencjalnych partnerów handlowych, przygotowania ofert współpracy oraz negocjacji handlowych
zakupu biletów wstępu w celu zwiedzenia targów związanych z daną misja gospodarczą
Termin realizacji zadań: do 31.08.2013.
Oferty cenowe powinny prezentować koszty dla poszczególnych pozycji osobno dla rynków poz.1 i 2.
W ofertach prosimy o podanie terminu ich ważności.
Kryterium wyboru ofert:
cena 50%
doświadczenie w realizacji podobnych projektów 50%
Oferty prosimy składać drogą elektroniczną na adres: a.duber@sinkos.pl do dnia
Termin składania ofert do: 30.06.2013
Data zamieszczenia: 27.04.2013
Zapytanie ofertowe na wykonanie usł. związanych z planem rozwoju eksportu
W związku z realizacją przez naszą firmę projektu pn Wdrożenie planu rozwoju eksportu na docelowych rynkach szwajcarskim i norweskim, dofinansowanego w ramach programu POIG 6.1. prosimy o złożenie oferty na opracowanie dla naszej firmy następujących usług w ramach zadania Organizacja i udział w misjach gospodarczych za granicą :
1. Rozwój eksportu na rynek Norwegii:
• usługi polegającej na zorganizowaniu misji
• usługi polegającej na organizacji spotkań z potencjalnymi partnerami handlowymi
• usługi doradczej w zakresie określenia potencjalnych partnerów handlowych, przygotowania ofert współpracy oraz negocjacji handlowych
• zakupu biletów wstępu w celu zwiedzenia targów związanych z daną misja gospodarczą
2. Rozwój eksportu na rynek Szwajcarii:
• usługi polegającej na zorganizowaniu misji
• usługi polegającej na organizacji spotkań z potencjalnymi partnerami handlowymi
• usługi doradczej w zakresie określenia potencjalnych partnerów handlowych, przygotowania ofert współpracy oraz negocjacji handlowych
• zakupu biletów wstępu w celu zwiedzenia targów związanych z daną misja gospodarczą
Termin realizacji zadań: od 01.03. do 31.05.2013.
Oferty cenowe powinny prezentować koszty dla poszczególnych pozycji osobno dla rynków poz.1 i 2.
W ofertach prosimy o podanie terminu ich ważności.
Kryterium wyboru ofert:
• cena 80%
• doświadczenie w realizacji podobnych projektów 20%
Oferty prosimy składać drogą elektroniczną na adres: a.duber@sinkos.pl do dnia 03.03.2013r.
Termin składania ofert do: 03.03.2013
Data zamieszczenia: 21.02.2013
Zakup usługi Wyszukiwania i doboru partnerów handlowych
W związku z realizacją przez naszą firmę projektu pn Wdrożenie planu rozwoju eksportu na docelowych rynkach szwajcarskim i norweskim, dofinansowanego w ramach programu POIG 6.1. niniejszym ogłaszamy przetarg ofert na opracowanie dla naszej firmy następujących usług w ramach zadania Wyszukiwanie i dobór partnerów na rynkach docelowych:
1) Rozwój eksportu na rynek Norwegii:
• usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania, sprawdzenia wiarygodności grupy docelowej potencjalnych partnerów handlowych, przygotowania ofert współpracy oraz negocjacji handlowych
• usługi w zakresie organizacji spotkań z wyselekcjonowanymi partnerami handlowymi
• opracowania badań marketingowych dotyczących rynku norweskiego w zakresie rozwoju eksportu w branży konstrukcji oraz zbiorników stalowych
• zakupu baz danych potencjalnych klientów na rynku norweskim
2) Rozwój eksportu na rynek Szwajcarii:
• usługi doradczej w zakresie wyselekcjonowania, sprawdzenia wiarygodności grupy docelowej potencjalnych partnerów handlowych, przygotowania ofert współpracy oraz negocjacji handlowych
• usługi w zakresie organizacji spotkań z wyselekcjonowanymi partnerami handlowymi
• opracowania badań marketingowych dotyczących rynku szwajcarskiego w zakresie rozwoju eksportu w branży konstrukcji oraz zbiorników stalowych
• zakupu baz danych potencjalnych klientów na rynku szwajcarskim
Termin realizacji zadań: od 01.05. do 30.09.2012.
Oferty cenowe powinny prezentować koszty dla poszczególnych pozycji osobno dla rynków poz.1 i 2.
W ofertach prosimy o podanie terminu ich ważności.
Kryterium wyboru ofert:
• cena 80%
• doświadczenie w realizacji podobnych projektów 20%
Oferty prosimy składać drogą elektroniczną na adres: a.duber@sinkos.pl do dnia 13.05.2012 r.
Osoba kontaktowa: Agata Duber tel. 91 424 41 81
Termin składania ofert do: 13.05.2012
Data zamieszczenia: 27.04.2012

Opis projektu:
Informujemy, że nasza firma przystąpiła do realizacji kolejnego projektu badawczo-inwestycyjnego, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu PO IG 1.4-4.1. Poniżej prezentujemy szczegółowe informacje nt. przedmiotowego przedsięwzięcia.
Tytuł projektu: Wdrożenie technologii spawania stali duplex w połączonej metodzie rulonowej i swobodnego podparcia
Nr umowy o dofinansowanie: UDA-POIG.01.04.00-32-015/09-01 UDA-POIG.04.01.00-32-015/09-01
Czas trwania projektu: 01.01.2012.- 30.06.2015.
Całkowita planowana wartość projektu: 9.419.620 PLN z VATW tym:
– na część badawczą: 1.357.860 PLN z VAT,
– na część inwestycyjną: 8.061.760 PLN
Całkowita wartość dofinansowania: 4.602.400 PLN
W ramach części badawczej zostanie opracowana i przetestowana technologia spawania zbiorników ze stali typu duplex. W ramach części inwestycyjnej planowane są zakupy m.in. sprzętu spawalniczego, oprogramowania oraz budowa hali. Zapytania ofertowe na poszczególne zakresy będą umieszczane na naszej stronie internetowej zgodnie z harmonogramem realizacji projektu.
Zapytania ofertowe:
Budowa placu i drogi
Zapytanie Ofertowe nr LD/2014/10
W związku z realizacją projektu Wdrożenie technologii spawania stali duplex w połączonej metodzie rulonowej i swobodnego podparcia – etap II – zadanie 7.1.4.a -budowa placu utwardzonego i drogi, dofinansowanego ze środków unijnych w ramach programu POIG 1.4-4.1,
prosimy o złożenie oferty na wykonanie placu i drogi.
1)Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa placów i drogi do hali do produkcji zbiorników metodą rulonową i swobodnego podparcia zgodnie z zakresem prac opisanym w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
Prace wyspecyfikowane w załączniku nr 1 należy wykonać w terminie do dnia 31.05.2015.
2)Miejsce, forma i termin złożenia oferty
Siedziba firmy SINKOS sp z o.o.
ul. Piotra i Pawła 45d
72-015 Police
Oferty należy złożyć w formie pisemnej, dopuszcza się złożenie oferty pocztą e-mailową w terminie do 30.09.2014.
3)Wymagania odnośnie oferentów i oferty
Oferta powinna:
-być opatrzona datą
-zawierać niezbędne dane Oferenta
-odnosić się treścią do wyposażenia ujętego w zapytaniu
-zawierać termin wykonania, rozumiany również jako termin ważności oferty, do 31.05.2015
4)Wymagania odnośnie określenia ceny
-cena wykazana w ofercie powinna być ryczałtowa, kompletna, jednoznaczna i wyrażona w PLN
-cenę należy podać oddzielnie na każdy z etapów budowy:
etap I-rejon A,
etap II-rejon B
etap III-rejon C
-dopuszcza się złożenie trzech oddzielnych ofert na etapy I , II i III
5)Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie wybranej oferty wg kryterium najniższej ceny.
Załączniki:
1)załącznik nr 1- zakres prac do wykonania
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego LD/2014/10
Zakres prac do wykonania w ramach zadania nr 7.1.4.a budowa placu i drogi
1. Spis zawartości:
2. Część opisowa
3. Plan sytuacyjny skala 1:500
4. Zestawienie elementów projektowanych i rozbiórkowych etap I – rejon A
5. Zestawienie elementów projektowanych i rozbiórkowych etap II – rejon B
6. Zestawienie elementów projektowanych i rozbiórkowych etap III – rejon C
CZĘŚĆ OPISOWA
1.Stan istniejący
Powierzchnia działek, na których zlokalizowana jest inwestycja to ok 21,6 tys. m2. Powierzchnia placów przewidzianych do remontu wynosi ok. 18,4 tys. m2. Resztę terenu tereny zielone, nie objęte planowanym remontem.
W centralnym miejscu działki znajdują się suwnice, ograniczone krawężnikiem, teren ten jest włączony do etapu III rejon C. Od południowej strony znajduje się hala produkcyjna, objęta aktualnie projektem przebudowy (odrębne opracowanie wielobranżowe).
W północno-wschodnim narożniku działki znajduje się nowo wybudowana hala, wokół której tereny włączono do etapu III rejon C. W budynku zlokalizowanym w południowo-zachodnim narożniku działki znajdują się pomieszczenia biurowe.
Istniejące place przewidziane do remontu posiadają nawierzchnię betonową, w większości są to płyty betonowe, miejscami trylinka. Stan nawierzchni jest różny, miejscami płyty są w bardzo dobrym stanie, miejscami występują liczne wykruszenia. Są też takie miejsca, gdzie płyty są mocno zniszczone, przerośnięte roślinnością. Od południowej strony między istniejącymi budynkami a granicą działki jest nieutwardzony. Odwodnienie placu odbywa się za pomocą istniejących wpustów deszczowych do kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na terenie Inwestora.
2.Przedmiot i zakres opracowania
Przedmiotem opracowania jest zagospodarowanie istniejących placów na terenie działek, obejmujący wykonanie placów betonowych a także utwardzenie terenu między istniejącymi budynkami a granicą działki po południowej stronie.
Remont obejmuje także regulację istniejących wpustów deszczowych oraz uzupełnienie kanalizacji deszczowej o dodatkowe wpusty, na potrzeby odwodnienia placów.
Przewiduje się wykonanie prac w 3 etapach:
Pierwszy etap obejmuje część placów, zlokalizowanych w centralnej części terenu, a także remont chodnika przy dojściu do pomieszczeń biurowych. Powierzchnia terenu objęta etapem I rejon A wynosi ok. 6,1tys m2. Drugi etap robót rejon B obejmuje remont placu zlokalizowanego między nowo wybudowaną halą a istniejącą zabudową po stronie zachodniej powierzchnia ok. 4,3 tys. m2; oraz placu za halą, której projektowana jest przebudowa (wg odrębnego opracowania) – powierzchnia ok. 1,0 tys. m2. Trzeci etap obejmuje place zaznaczone jako rejon C ok 5,9 tys. m2
Remont obejmować będzie wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej na istniejących nawierzchniach betonowych, które będą stanowiły podbudowę. Przewiduje się lokalne frezowanie nawierzchni betonowych, uzupełnienie lokalnych wykruszeń betonem cementowym, a także lokalnie wykonanie nowych podbudów z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (w miejscach rozbiórek oraz przy wykonywaniu nawierzchni na terenach nieutwardzonych).
3.Stan projektowany
3.1.Konstrukcje nawierzchni
Nawierzchnia z wykorzystaniem istniejących płyt betonowych jako podbudowy:
8 cm kostka brukowa betonowa typu dwuteownik (warstwa ścieralna)
min. 3 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4
istniejące płyty betonowe (podbudowa)
Istniejące płyty betonowe będą wymagały lokalnego frezowania. Niezbędna grubość frezowania wynosi od 2 do 8 cm. Przyjęto średnią grubość frezowania 3-4cm.
W miejscach dużych zaniżeń bądź wykruszeń nawierzchni, należy przed ułożeniem podsypki cementowej wykonać uzupełnienia nawierzchni betonem cementowym C12/15.
Nawierzchnia w miejscach rozbiórek oraz w miejscach wykonania nowej konstrukcji:
8 cm kostka brukowa betonowa typu dwuteownik (warstwa ścieralna)
3 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4
25 cm kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 (podbudowa) alternatywnie na warstwę podbudowy z kruszywa łamanego można zastosować kruszywo z recyklingu betonowego, z zachowaniem odpowiedniego uziarnienia.
Konstrukcja nawierzchni chodnika:
6 cm kostka brukowa betonowa 10×20 cm (warstwa ścieralna)
3 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4
15 cm kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 (podbudowa) / istniejąca nawierzchnia betonowa
W przypadku wystąpienia w podłożu gruntów wysadzinowych (np. piaski gliniaste, gliny
piaszczyste, iły), należy pod warstwą podbudowy wykonać dodatkowo warstwę wzmacniającą z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa grubości 15 cm.
Dodatkowe elementy:
-krawężniki betonowe 15×30 cm, posadowione na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15;
-krawężniki betonowe 15×22 cm, posadowione na ławie betonowej z oporem z betonu
C12/15;
-obrzeża betonowe 8×20 cm, posadowione na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15;
-ściek szer. 40 cm z płyt ściekowych korytkowych mulda o wym. 30×40 cm ułożonych na ławie betonowej z betonu C12/15;
-ściek szer. 30 cm (2 rzędy kostki brukowej betonowej 10×20 cm) ułożony na podsypce cementowo-piaskowej 1:4.
3.2. Odwodnienie
Wody opadowe z terenu istniejących i remontowanych placów będą odprowadzone poprzez wpusty deszczowe do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Wszystkie istniejące wpusty deszczowe należy wyregulować do rzędnych projektowanych. Zaprojektowano kilka dodatkowych wpustów deszczowych, które należy podłączyć do istniejącej kanalizacji deszczowej za pomocną przykanalików PCV 160 mm. Niektóre istniejące wpusty mogą wymagać niewielkiego przesunięcia w planie, w miarę możliwości należy przesunąć samą kratkę ściekową.
Wpusty zamontować na studzienkach betonowych max Ď0,5m z betonu klasy C35/45, mrozoodpornego F-50 o nasiąkliwości max 4% z osadnikiem min. 50cm. Stosować wpusty żeliwne klasy D-400 zgodnie z PN-EN 124. Stosować kratki na wpustach na zawiasach.
W celu sprawniejszego odprowadzenia wody wzdłuż drogi przebiegającej po osi A-B, placu przebiegającego po osi C-B, a także części drogi wzdłuż osi H-L zaprojektowano ściek z kostki brukowej betonowej szer. 30 cm. Przy placach od strony budynku po południowej stronie należy ułożyć płyty ściekowe korytkowe 30×40, zgodnie z pkt. 3.3.
3.3. Urządzenia obce
Wszelkie włazy istniejących urządzeń podziemnych należy wyregulować do rzędnych projektowanych.
4. Zestawienie elementów projektowanych i rozbiórek w podziale na rejony A,B,C
Termin składania ofert do: 30.09.2014
Data zamieszczenia: 10.09.2014
Budowa hali
Zapytanie Ofertowe nr LD/2014/03
W związku z realizacją projektu:
Wdrożenie technologii spawania stali duplex w połączonej metodzie rulonowej i swobodnego podparcia – etap II- zadanie 5.1.4.a.b.c i 6.1.3.a.b.c.d -budowa hali,
dofinansowanego ze środków unijnych w ramach programu POIG 1.4-4.1,
prosimy o złożenie oferty na budowę hali.
1)Przedmiot zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest budowa hali do produkcji zbiorników metodą rulonową i swobodnego podparcia zgodnie z zakresem opisanym w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
Prace należy wykonać zgodnie z załączoną do zapytania ofertowego specyfikacją nr 4-sp.etap II-hala w terminie do dnia 31.12.2014.
2)Miejsce, forma i termin złożenia oferty:
Siedziba firmy SINKOS sp z o.o.
ul. Piotra i Pawła 45d
72-015 Police
Oferty należy złożyć w formie pisemnej, dopuszcza się złożenie oferty pocztą e-mailową w terminie do 17.02.2014.
3)Wymagania odnośnie oferentów i oferty:
Oferta powinna:
-być opatrzona datą
-zawierać niezbędne dane Oferenta
-odnosić się treścią do wyposażenia ujętego w zapytaniu
-zawierać czas ważności oferty do 31.12.2014
-cena wykazana w ofercie powinna być ryczałtowa, kompletna, jednoznaczna i wyrażona w PLN.
4)Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie wybranej oferty wg poniższego kryterium najniższej ceny.
Załączniki:1)załącznik nr 1- specyfikacja nr 4-sp.etap II-hala.
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego LD/2014/03
Specyfikacja nr 4-sp.etap II-budowa hali
Zakres prac i dostaw w ramach budowy hali dla potrzeb realizacji projektu Wdrożenie technologii spawania stali duplex w połączonej metodzie rulonowej i swobodnego podparcia-etap II- zadanie 5.1.4.a.b.c i 6.1.3.a.b.c.d
1)wykonanie konstrukcji stalowej hali i jej zamontowanie na fundamentach.
2)dostawa i montaż elewacji hali
3)wykonanie fundamentów hali
4)wykonanie posadzki hali
5)zakup i montaż oświetlenia hali
6)zakup i zamontowanie bramy rozsuwanej
7)zakup i uruchomienie suwnicy pomostowej
8)zakup, montaż i uruchomienie systemu wentylacji i ogrzewania hali
Oceny ilościowej i wyceny należy dokonać zgodnie z projektem budowlanym Budowa hali do produkcji zbiorników stalowych połączoną metodą rulonowa
i swobodnego podparcia
tom I -branża architektoniczna
tom II -instalacje sanitarne
tom III -instalacje elektryczne
tom IV-projektowana charakterystyka energetyczna z analizą możliwości racjonalnego wykorzystania odnawialnych źródeł energii
Termin składania ofert do: 17.02.2014
Data zamieszczenia: 05.02.2014
Montaż i uruchomienie stanowiska swobodnego montażu połaci
Zapytanie Ofertowe nr LD/2014/02
W związku z realizacją projektu pn. Wdrożenie technologii spawania stali duplex w połączonej metodzie rulonowej i swobodnego podparcia – etap II – zadanie 4.1.4 a – montaż i uruchomienie stanowiska swobodnego montażu połaci,
dofinansowanego ze środków unijnych w ramach programu POIG 1.4-4.1 prosimy o złożenie oferty na wykonanie montażu i uruchomienia stanowiska swobodnego montażu połaci.
1) Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest montaż i uruchomienie stanowiska swobodnego montażu połaci zgodnie z zakresem opisanym w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. Prace należy wykonać zgodnie z załączoną do zapytania ofertowego specyfikacją nr 3-sp.etap II.4.1.4.a. w terminie do dnia 31.12.2014.
2) Miejsce , forma i termin złożenia oferty:
Siedziba firmy SINKOS sp z o.o.
ul. Piotra i Pawła 45d
72-015 Police
Oferty należy złożyć w formie pisemnej dopuszcza się złożenie oferty pocztą e-mailową w terminie do 10.02.2014.
3) Wymagania odnośnie oferentów i oferty:
Oferta powinna :
-być opatrzona datą
-zawierać niezbędne dane Oferenta
-odnosić się treścią do wyposażenia ujętego w zapytaniu
-zawierać czas ważności oferty do 31.12.2014
-cena wykazana ofercie powinna być kompletna, jednoznaczna i wyrażona w PLN lub EURO
4) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie wybranej oferty wg poniższego kryterium oceny oferty. 4) Tryb udzielenia zamówienia:
Kryterium oceny oferty: najniższa cena
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ostatecznej ceny z wygrywającym Oferentem, która skutkować może obniżeniem ostatecznej kwoty, na która strony podpiszą umowę. Nie stanowi to naruszenia kryteriów oceny wykazanych w niniejszym punkcie
Załączniki:
1)załącznik nr 1- specyfikacja nr 3-sp.etap II.4.1.4.a.
Specyfikacja nr 3-sp.etap II.4.1.4a montażu i uruchomienia stanowiska swobodnego montażu połaci
I. Prace elektryczne i AKPiA
Wykonanie montażu portalu spawalniczego z komponentów dostarczonych przez zleceniodawcę
1.Dane techniczne portalu spawalniczego
1.1) rozpiętość mostu mierzona w osiach kół 15,5m(rozstaw szyn).
1.2)prędkość jazdy portalu:
a)przejazd bez spawania min 4m/min
b)prędkość spawania 0,1 do 2m/min
2.Zespoły spawalnicze do zamontowane na portalu
a)zespół urządzeń do spawania metodą SAW
b)zespół urządzeń do spawania metodą MAG
c)zespół zasilanie urządzeń spawalniczych i szafy sterującej
d)zespół kabli spawalnicze roboczych i masowych
3.Zespoły mechaniczne do zamontowania na portalu spawalniczym
a)zespół napędy przesuw wzdłuż stanowiska z prędkościami wymienionymi w pkt 1.2 a i b
b)zespół napędu jazdy wózkiem poruszający się wzdłuż portalu z prędkościami wymienionymi w pkt 1.2 a i b
4.Komponenty zespołów spawalniczych metodą MAG i SAW
a)źródła prądu
b)podajnik drutu z modułem pulse
c)chłodnica
d)uchwyty spawalnicze
e)komplet kabli
5.Zespół suportu zmechanizowanego – układu krzyżowego przesuwu wzdłużnego i poprzecznego. Układ musi osiągnąć możliwość regulacji automatycznej w dwóch osiach w granicach 300mmx300mm. Na suporcie należy zamontować głowicę spawalniczą SAW i MAG.
6.Panel sterujący z wyposażeniom wraz z uruchomieniem wyświetlania parametrów spawania.
7.System automatycznego pozycjonowania i śledzenia złącza spawanego
8.System obserwacji wizyjnej spawania MAG i SAW
9.Układy doprowadzające energię wzdłuż stanowiska swobodnego montażu i wzdłuż ruchomego portalu i wózka jeżdżącego wzdłuż portalu.
10.Parametry które należy uzyskać w trakcie testów
a) prędkość spawania 0,1 do 2 m/min
b) prędkość przejazdu mostu i wózka min 4m/min
II.Prace mechaniczne
Dostarczenie i zamontowanie konstrukcji stalowej stanowiska montażu, sczepiania i spawania połaci
a) wykonanie konstrukcji stalowej z zabezpieczeniem antykorozyjnym
b) zmontowanie konstrukcji na hali produkcyjnej
c) wykonanie projektu warsztatowego i powykonawczego
Prace wyżej wymienione należy przeprowadzić zgodnie z projektami:
1) Prace elektryczne i AKiP:
a) Projekt techniczny nr P-200 stanowisko swobodnego montażu połaci
– branża technologiczna
b) Projekt techniczny nr E-200 stanowisko swobodnego montażu połaci
– branża elektryczna i AKPiA
2) Prace mechaniczne:
a) Projekt techniczny nr P-200 stanowisko swobodnego montażu połaci
– branża mechaniczna
b) Opracowanie studialne zmechanizowanego stanowiska do spawania urządzeń technicznych ze stali dupleks metodą rulonową systemu SSM
– Projekt stanowiska zmechanizowanego do produkcji UTX
Termin składania ofert do: 10.02.2014
Data zamieszczenia: 01.02.2014
Stanowisko swobodnego montażu połaci, automat do spawania podtopnikiem
W związku z realizacją projektu pn. Wdrożenie technologii spawania stali duplex w połączonej metodzie rulonowej i swobodnego podparcia – etap II – zadanie 3.1.3 a -wytworzenie stanowiska swobodnego montażu połaci i 3.1.3 b zakup automatu do spawania podtopnikiem dofinansowanego ze środków unijnych w ramach programu POIG 1.4-4.1, prosimy o złożenie oferty na dostawę urządzeń do wytworzenia stanowiska swobodnego montażu połaci i automatu do spawania podtopnikiem.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wymienionych i opisanych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. Dostawę należy wykonać zgodnie z załączoną do zapytania ofertowego specyfikacją nr 2-sp.etap II.3.1.3.a.b. w terminie do dnia 31.12.2013.
2. Miejsce , forma i termin złożenia oferty
Siedziba firmy SINKOS sp z o.o.
ul. Piotra i Pawła 45d
72-015 Police
Oferty należy złożyć w formie pisemnej składając ją w sekretariacie firmy lub przesyłając pocztą albo e-mail w terminie do 19.08.2013.
3. Wymagania odnośnie oferentów i oferty
Oferta powinna:
• być opatrzona datą
• zawierać niezbędne dane Oferenta
• odnosić się treścią do wyposażenia ujętego w zapytaniu
• zawierać czas ważności oferty do 31.12.2013
• cena wykazana ofercie powinna być kompletna, jednoznaczna i wyrażona w PLN lub EURO
4. Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie wybranej oferty wg poniższego kryterium oceny oferty.
Kryterium oceny oferty:
• najniższa cena – 100punktów
Sposób wyznaczenia punktacji przez Zamawiającego: najniższa cena z ofert spełniających wymagania udziału w postępowaniu x 100 cena danego Oferenta w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ostatecznej ceny z wygrywającym Oferentem, która skutkować może obniżeniem ostatecznej kwoty, na która strony podpiszą umowę. Nie stanowi to naruszenia kryteriów oceny wykazanych w niniejszym punkcie ani nie będzie skutkować ponownym przeliczeniem punktów zdobytych przez poszczególnych Oferentów. Zmiana ceny na wyższą niż oferowana nie jest możliwa.
Załączniki:
1) załącznik nr 1- specyfikacja nr 2-sp.etap II.3.1.3.a.b.
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego LD/2013/08
Specyfikacja nr 2-sp.etap II.3.1.3a.b
wytworzenie stanowiska swobodnego montażu połaci wraz z dostawą automatu do spawania pod topnikiem
I. Zakres dostawy urządzeń do wytworzenia stanowiska swobodnego montażu połaci:
1.Portalu spawalniczego:
1.Dane techniczne
1.1) rozpiętość mostu mierzona w osiach kół 15,5m(rozstaw szyn).
1.2)prędkość jazdy portalu:
a)przejazd bez spawnia min 4m/min
b)prędkość spawania 0,1 do 2m/min
3.Przewidywane urządzenia do zamontowane na portalu
a)urządzenie do spawania metodą SAW
b)urządzenie do spawania metodą MAG
c)zasilanie urządzeń spawalniczych i szafy sterujące
d)kable spawalnicze
4.Wyposażenie mechaniczne portalu
a) napędy zapewniające przesuw portalu wzdłuż stanowiska z prędkościami wymienionymi bw pkt 1.2 a i b
b) wózek z napędem do jazdy poruszający się wzdłuż portalu z prędkościami wymienionymi bw pkt 1.2 a i b
c) wszystkie urządzenia spawalnicze muszą być usytuowane na moście lub na wózku.
2.Urządzenie do wykonywania spoin wzdłużnych i poprzecznych metadą MAG
a)źródło prądu
b)podajnik drutu z modułem pulse
c)chłodnica
d)uchwyt spawalniczy
e)komplet kabli
3.suport zmechanizowany(układ krzyżowy przesuwu wzdłużnego i poprzecznego)
Układ musi posiadać możliwość automatycznej regulacji w dwóch osiach
w granicach 300×300.
Należy założyć ,że na suporcie będą zamontowane na stałe głowica spawalnicza SAW i MAG
4.panel sterujący
a)wyposażony w wyświetlacz i pokazującym podstawowe parametry spawania
5.system automatyczny pozycjonowania i śledzenia złącza spawanego
Sugerowanym systemem jest system oparty na czujniku palcowy
6.system obserwacji wizyjnej spawania MAG i SAW
7.układy doprowadzające energię wzdłuż stanowiska swobodnego montażu i wzdłuż ruchomego portalu i wózka jeżdżącego wzdłuż portalu.
8.uwagi ogólne:
8.1-portal należy tak zaprojektować aby przeniósł obciążenie urządzeń spawalniczych SAW, MAG ,członu dociskowego i obsługi .
8.2-podtorze będzie zamontowane na belce teowej 400×150 na wysokości 3,7m
8.3-praca urządzeń spawalniczych odbywa się w dwóch kierunkach do siebie prostopadłych ale nie jednocześnie.Wzwiązku z tym musi być możliwość obrotu głowicami spawalniczymi o 90st.Obrót może być wykonywany ręcznie
8.4-waga całości portalu z urządzeniammi na nim zamontowanymi nie większa jak 7t
8.5-prędkość spawania 0,1 do 2 m/min
8.6-prędkość przejazdu mostu i wózka min 4m/min
8.7-zakres dostawy obejmuje test ruchowy wszystkich urządzeń który kończy się wykonaniem złącz próbnych.Testy ruchowe zostaną wykonane po zakończeniu zadania następnego nr 4.1.3a âmontaż i uruchomienie stanowiska swobodnego montażu połaciâ, które planuje się zakończyć do 2014-06-30.
II.Automat do spawania podtopnikiem
a)źródło prądu
b)podajnik drutu
c)układ kontrolujący
d)głowica spawlnicza
e)komplet kabli
f)zasobnik i system podawania i odsysania topnika
Termin składania ofert do: 19.08.2013
Data zamieszczenia: 01.08.2013
Zakup komputerowych stacji roboczych i oprogramowania
Zapytanie Ofertowe nr LD/2013/09
W związku z realizacją projektu pn. Wdrożenie technologii spawania w metodzie rulonowej i swobodnego podparcia – etap II – zadanie 2.1.3 a – zakup komputerowych stacji roboczych i 2.1.5 a zakup 3szt oprogramowania, dofinansowanego ze środków unijnych w ramach programu POIG 1.4-4.1, prosimy o złożenie oferty na dostawę oprogramowania wraz z komputerowymi stacjami roboczymi.
Ofertę należy złożyć zgodnie z poniższą specyfikacją nr 3-sp.etap II.2.1.3.a. i 2.1.5a.
Miejsce złożenia oferty: siedziba firmy SINKOS Sp z o.o.
ul. Piotra i Pawła 45d
72-015 Police
Sposób złożenia oferty: Oferty należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie firmy, przesyłając pocztą lub e-mail w terminie do 26.08.2013.
Termin ważności oferty do 30.09.2013
Realizacja zadania do dnia 31.08.2013.
Kryterium oceny ofert: 100% cena
Załączniki:
1)załącznik nr 1- specyfikacja nr 3-sp.etap II.2.1.3.a. i 2.1.5a
Specyfikacja nr 3 – sp.etap II.2.1.3a i 2.1.5a.
Zakup komputerowych stacji roboczych i oprogramowania.
Zakres i wymagania dostawy:
1. Program do projektowania konstrukcji stalowych w 3D powinien posiadać:
• moduł umożliwiający wykonanie prac inżynierskich od koncepcji poprzez wykonanie szkiców płaskich, trójwymiarowe modelowanie bryłowe i powierzchniowe, generację dokumentacji płaskiej, modelowanie elementów typu zbiornik, generowanie spoin, projektowanie złożeń i mechanizmów wraz z animacją, generowanie plików PDF ,3D , analizę ergonomii
• moduł służący do prowadzenia obliczeń
• program musi umożliwiać współpracę z programem AUTOCAD
• wersja sieciowa dla trzech stanowisk w tym jedno musi być z modułem do obliczeń
• subskrypcja min 2 lata
2. Program do planowania technologii spawania
Podstawowym celem oprogramowania jest wsparcie w pracy spawalnika przy opracowywanie technologii spawania stali typu duplex poprzez:
• zarządzanie personelem spawalniczym
• zarządzanie dokumentacją spawalniczą (WPQR, WPS, pWPS).
• planowanie i analizowanie kosztów spawania
• monitorowanie i archiwizacja parametry spawania
• Program do pracy na jednym stanowisku.
3. Program do kompleksowego zarządzania przygotowaniem produkcji, produkcją, magazynowaniem, kontrolą jakości i księgowością.
Program musi pracować w oparciu o dane pobrane z programu księgującego SYMFONIA
4. Komputerowe stacje robocze
• Zadaniem stacji jest obsługa wyżej wymienionego oprogramowania projektowania i monitorowania całego procesu produkcji zbiorników ze stali typu duplex.
• Komputery powinny być mobilne na tyle mocne, aby zainstalowane na nich programy pracowały sprawnie.
• Ilość stacji roboczych: min. 2 szt.
Termin składania ofert do: 26.08.2013
Data zamieszczenia: 01.07.2013
Dostawa sprzętu spawalniczego
W związku z realizacją projektu: drożenie technologii spawania stali duplex w połączonej metodzie rulonowej i swobodnego podparcia-etap II- zadanie 1.3.a. zakup sprzętu spawalniczego dofinansowanego ze środków unijnych w ramach programu POIG 1.4-4.1, prosimy chętne firmy i złożenie oferty na dostawę urządzeń spawalniczych.
Specyfikacja sprzętu:
1. Urządzenie spawalnicze typu MIG/MAG szt. 3:
• przenośne, waga nie większa niż 35kg – wyposażone w rolki do przesuwania
• przeznaczone do pracy na wytwórni i montażu
• z pełnym wyposażeniem w kable,reduktory
• przeznaczone do spawania stali typu DUPLEX przy pracy ciągłej prądem spawania = 250A
• uchwyt chłodzony gazem o długości min 5 mb.
• przewód masowy 5mb.
• wąż gazowy min 5mb.
2. Urządzenie spawalnicze typu MIG/MAG+cuting z możliwością cięcia termicznego szt.1:
Wymagania odnośnie opcji cięcia:
• grubość ciętego materiału do 12mm z prędkością 450 mm/min dla stali typu DUPLEX
• przeznaczone do pracy na warsztacie jak i na montażu przy napięciu zasilania 380/400V
• zasilanie gazem: powietrze z butli lub sprężarki; azot z butli
• wyposażone w dodatkowy filtr powietrza
• palnik ręczny o długości przewodu min 6mb.
• waga urządzenia do cięcia – nie większa niż 16 kg
Wymagania odnośnie opcji spawania:
• źródło spawania MIG/MAG niemobilne
• przeznaczone do pracy ciągłej przy spawaniu stali typu DUPLEX prądem spawania = 320A
• z pełnym wyposażeniem w kable i reduktory, uchwyt chłodzony wodą o długości min 5 mb
• możliwość spawania łukiem pulsacyjnym
3. Urządzenie spawalnicze typu MIG/MAG z możliwością zmechanizowanego spawania szt. 1 wyposażone w:
• źródło przeznaczone do pracy ciągłej z prądem spawania = 320A, z pełnym wyposażeniem w kable i reduktory, podajnik drutu, uchwyt chłodzony wodą o długości min 5 mb.
• zespół wózka z możliwością oscylacji palnika i programowaniem jego funkcji ruchowych
• wymagane sterownie układem wózka i źródła spawania z jednego miejsca
• pozycja spawania pozioma i pionowa
• palnik spawalniczy MIG/MAG przynależny do urządzenia spawalniczego
4. Urządzenie spawalnicze typu MIG/MAG pulse z możliwością zmechanizowanego spawania szt. 1wyposażone w:
• źródło przeznaczone do pracy ciągłej z prądem spawania = 400A z pełnym wyposażeniem w kable i reduktory, podajnik drutu, uchwyt chłodzony, wodą o długości min 5 mb., możliwość spawania łukiem pulsacyjnym stali typu DUPLEX
• zespół wózka z możliwością oscylacji palnika i programowaniem jego funkcji ruchowych
5. Urządzenie spawalnicze typu TIG/MMA naprawcze z wyposażeniem sprawdzającym szt 1wyposażone w:
• Źródło spawania z prądem max 220A przy pracy 35%, spawanie elektrodą topliwą o średnicy do 3,25mm, spawanie metodą TIG prądem do 150A, wyposażone w uchwyt elektrodowy, oraz uchwyt TIG
• Człon sprawdzający wyposażony min w miernik natężenia prądu, przepływomierz gazu, termometr z wyswietlaczem cyfrowym tem -50 do +1300C, zestaw szczelinomierzy, spoinomierz, przyrząd do pomiaru natężenia swiatła
6. Urządzenie spawalnicze naprawcze typu TIG/MMA- szt 1 wyposażone w:
• Źródło przenośne waga nie większa niż 16 kg, przeznaczone do pracy na wytwórni i montażu,
• przeznaczone do spawania stali typu DUPLEX elektrodą topliwą o średnicy do 3,25mm przy pracy 35% prądem spawania 220A, wyposażone w uchwyt spawalniczy.
7. Urządzenie spawalnicze TIG z ostrzałką do elektrod wolframowych szt. 1 wyposażone w:
• źródło spawania z prądem 200A przy pracy 35%, napięcie zasilania 230/400V, zajarzanie łuku jonizacja lub dotykowe
• możliwość spawania pulsem stali typu DUPLEX, pełne wyposażenie w uchwyt TIG, reduktor, przewód masowyostrzałka przeznaczona do ostrzenia elektrod wolframowych o kącie 15 do 180st, średnica elektrody wolframowej – 2 do 5mm
8. Urządzenie spawalnicze TIG z ukosowarką szt. 1:
wyposażone w:
• źródło spawania z prądem 200A przy pracy 35%, napięcie zasilania 230/400V, zajarzanie łuku jonizacja lub dotykowe,
• możliwość spawania pulsem stali typu DUPLEX, pełne wyposażenie uchwyt TIG, reduktor, przewód masowy
• ukosowarka do blach ze stali typu DUPLEX, szerokość skosu min 10 mm, płynna regulacja kąta w granicach 15 do 60 st.
Miejsce złożenia ofert: siedziba firmy SINKOS sp z o.o.
ul. Piotra i Pawła 45d 72-015 Police
Oferty należy złożyć w formie pisemnej składając ją w sekretariacie firmy, przesyłając pocztą lub e-mail w terminie do 20.03.2013
Termin ważności oferty do 30.06.2013
Dalszych informacji udziela: Leon Dziurleja tel. 91 4244183
Termin składania ofert do: 20.03.2013
Data zamieszczenia: 15.01.2013
Zapytanie ofertowe na wykonanie części badawczej
W związku z przygotowywaniem się przez naszą firmę do realizacji projektu badawczo-inwestycyjnego pn. „Wdrożenie technologii spawania stali duplex w połączonej metodzie rulonowej i swobodnego podparcia”, dofinansowanego ze środków unijnych w ramach programu POIG 1.4-4. zapraszamy zainteresowane jednostki badawczo-rozwojowe do składania ofert na wykonanie części badawczej.
Prosimy o przedstawienie warunków cenowych w podziale na następujące zadania badawcze:
1. w ramach badań przemysłowych:
• zadanie 1: analiza technologiczności spawania zbiorników tradycyjną metodą rulonową,
• zadanie 2: projektowanie technologii spawania zbiorników ze stali typu duplex
2. w ramach prac rozwojowych:
• zadanie 3: opracowanie studialne zmechanizowanego stanowiska do spawania zbiorników w połączonej metodzie rulonowej i swobodnego podparcia
Zainteresowanym prześlemy szczegółowy opis badań.
Kryterium wyboru oferty: 100% cena
W ofercie prosimy podać termin jej obowiązywania.
Termin składania ofert upływa dnia 30.09.2011.
Osoba kontaktowa: Agata Duber tel 91 4244181 a.duber@sinkos.pl
Termin składania ofert do: 30.09.2011
Data zamieszczenia: 10.08.2011

Opis projektu:
Informujemy, że nasza firma przystąpiła do realizacji kolejnego projektu inwestycyjnego, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu RPOWZ 1.1.2 Poniżej prezentujemy szczegółowe informacje nt. przedmiotowego przedsięwzięcia.
Tytuł projektu: Budowa instalacji do obróbki powierzchni konstrukcji stalowych
Nr umowy o dofinansowanie: UDA-RPZO.01.01.02-32-036/10-00
Czas trwania projektu: 29.07.2011.- 29.07.2014.
Całkowita wartość projektu: 4.106.195,71 PLN z VAT
Całkowita wartość dofinansowania: 1.665.012 PLN
W ramach inwestycji planowana jest budowa hali oraz zakupy komory śrutowniczej,kabino-suszarki lakierniczej oraz myjki odtłuszczającej wysokociśnieniowej. Zapytania ofertowe na poszczególne zakresy będą umieszczane na naszej stronie internetowej zgodnie z harmonogramem realizacji projektu.
Zapytania ofertowe:
Budowa hali produkcyjnej
W związku z realizacją projektu: Budowa instalacji do obróbki powierzchni konstrukcji stalowych, dofinansowanego ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-20113 prosimy o złożenie oferty na budowę hali produkcyjnej
1) Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa hali produkcyjnej zgodnie z:
A. pozwoleniem budowlanym nr AB.BK.7531-131 P/10 i załącznikami nr:
1/3 architektura + konstrukcja
2/3 branża instalacyjna
3/3 branża elektryczna
B. zakresem dostawy robót i materiałów budowlanych wymienionych w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
2) Dostawę i budowę należy wykonać zgodnie z:
– projektem budowlanym tom 1/3, 2/3 i 3/3
– załączonym do zapytania ofertowego zakresem dostawy robót i materiałów budowlanych wymienionych w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
3) Terminie zakończenia budowy hali produkcyjnej do dnia 30.06.2014r.
4) Miejsce, forma i termin złożenia oferty:
Siedziba firmy SINKOS sp z o.o.
ul. Piotra i Pawła 45d
72-015 Police
Oferty należy złożyć w formie pisemnej składając ją w sekretariacie firmy lub przesyłając pocztą albo e-mail w terminie do 20.01.2014 .
5) Wymagania odnośnie oferentów i oferty:
Oferta powinna :
– być opatrzona datą
– zawierać niezbędne dane Oferenta
– odnosić się treścią do zakresu ujętego w zapytaniu
– zawierać czas ważności oferty do 30.06.2014
– cena wykazana ofercie powinna być kompletna, jednoznaczna i wyrażona w PLN lub EURO
6) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie zostanie udzielone na podstawie wybranej oferty wg poniższego kryterium oceny oferty.
Kryterium oceny oferty: najniższa cena.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ostatecznej ceny z wygrywającym Oferentem, która skutkować może obniżeniem ostatecznej kwoty, na która strony podpiszą umowę. Nie stanowi to naruszenia kryteriów oceny wykazanych w niniejszym punkcie ani nie będzie skutkować ponownym przeliczeniem punktów zdobytych przez poszczególnych Oferentów. Zmiana ceny na wyższą niż oferowana nie jest możliwa.
Załączniki:
1)załącznik nr 1- zakres dostawy
Załącznik nr 1 do zapytania: LD/2014/01
Zakres prac do wykonania w zadaniu Budowa hali produkcyjnej w związku z realizacją projektu Budowa instalacji do obróbki powierzchni konstrukcji stalowych, dofinansowanego ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-20113
1) Rozbiórka budynku
2) Rozkucie placu pod budowę hali
3) Wymiana gruntu do głębokości 0,5 m
4) Wykonanie hali :
4.1 konstrukcja stalowa hali
4.2 Obudowa ściany z płyty warstwowej grubość rdzenia styropianowego 150mm
4.3 obróbki blacharskie rynny
4.4 świetlik dachowy z poliwęglanu pięciokomorowego gr. 15mm
4.5 posadzka właściwa z betonu C25/30 gr. 15cm zbrojona zatarta na gładko zaimpregnowana powierzchniowo
4.6 bramy segmentowe z napędem elektrycznym -3 szt.
4.7 Drzwi wejściowe do hali szt. 3
5) Instalacja wentylacyjna
6) Instalacja wodno-kanalizacyjna i deszczowa
7) Instalacja elektryczna
8) Obsługa geodezyjna
Wyżej wymienione prace należy wykonać zgodnie z pozwoleniem budowlanym nr AB.BK.7531-131 P/10 i projektem budowlanym
1/3 architektura + konstrukcja
2/3 branża instalacyjna
3/3 branża elektryczna
Termin składania ofert do: 20.01.2014
Data zamieszczenia: 02.01.2014
Zakup urządzeń
Zapytanie Ofertowe nr LD/2014/01-U
W związku z realizacją projektu: Budowa instalacji do obróbki powierzchni konstrukcji stalowych, dofinansowanego ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-20113 prosimy o złożenie oferty na dostawę niżej wymienionych urządzeń:
– komory śrutowniczej
– kabino – suszarki lakierniczej
– myjki odtłuszczającej
1) Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń hali produkcyjnej zgodnie z:
A. pozwoleniem budowlanym nr AB.BK.7531-131 P/10 i załącznikami nr:
1/3 architektura + konstrukcja
2/3 branża instalacyjna
3/3 branża elektryczna
B. zakresem dostawy robót i materiałów budowlanych wymienionych w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
2) Dostawę i budowę należy wykonać zgodnie:
– projektem budowlanym tom 1/3, 2/3 i 3/3
– z załączonym do zapytania ofertowego zakresem dostawy i prac wymienionych w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
3) Termin zakończenia dostaw i uruchomienia urządzeń do dnia 30.06.2014r.
4) Miejsce , forma i termin złożenia oferty
Siedziba firmy SINKOS sp z o.o.
ul. Piotra i Pawła 45d
72-015 Police
Oferty należy złożyć w formie pisemnej składając ją w sekretariacie firmy lub przesyłając pocztą albo e-mail w terminie do 31.01.2014.
5) Wymagania odnośnie oferentów i oferty
Oferta powinna :
– być opatrzona datą
– zawierać niezbędne dane Oferenta
– odnosić się treścią do zakresu ujętego w zapytaniu
– zawierać czas ważności oferty do 30.06.2014
– cena wykazana ofercie powinna być kompletna, jednoznaczna i wyrażona w PLN lub EURO
6) Tryb udzielenia zamówienia
– Zamówienie zostanie udzielone na podstawie wybranej oferty wg poniższego kryterium oceny oferty: najniższa cena
– Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ostatecznej ceny z wygrywającym Oferentem, która skutkować może obniżeniem ostatecznej kwoty, na którą strony podpiszą umowę. Nie stanowi to naruszenia kryteriów oceny wykazanych w niniejszym punkcie. Zmiana ceny na wyższą niż oferowana nie jest możliwa.
Załączniki:
1) załącznik nr 1- zakres prac
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr LD/2014/01-U
Zakres prac do wykonania w ramach zadaniu nr 2,3,4 – zakup urządzeń w związku z realizacją projektu pn. Budowa instalacji do obróbki powierzchni konstrukcji stalowych,
dofinansowanego ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013
Wymagania techniczne dostarczonych urządzeń
1) Komora śrutownicza
Urządzenie śrutownicze szczelne. Zamknięta komora śrutownicza o wymiarach 15x5x5 przeznaczona do oczyszczania powierzchni zarówno kwasoodpornych jak i czarnych konstrukcji stalowych śrutem stalowym z odzyskiem ścierniwa. Wyposażona w separatory magnetyczne. Ścierniwem jest śrut stalowy ostro łamany, przewidywane zużycie 1700kg/rok. Komora wyposażona w filtry odpylające o wydajności 3500m3/h oraz izolacje foniczną wentylatora.
2) Kabino – suszarka lakiernicza
Urządzenie do malowania i suszenia zamknięte typu kabino-suszarka o wymiarach 15x15x5.Przeznaczone do malowania konstrukcji stalowych. Wyposażone w filtry kartonowe inercyjne PROCART o powierzchni 25m2 oraz filtry z włókniny szklanej oczyszczającej. Powietrze z kabiny usuwane w 99% objętości kabiny.
3) Myjka odtłuszczająca
Urządzenie ma służyć do mycia i odtłuszczania powierzchni ze stali kwasoodpornej. Myjka odtłuszczająca, wysokociśnieniowa działająca w obiegu zamkniętym, w skład której wchodzi szczelna taca. Myjka ma być wyposażona w układ filtracji i regeneracji cieczy i pracować w układzie zamkniętym.
4) W ofercie należy podać typ kabino-suszarki lakierniczej i kabiny śrutowniczej lub założenia konstrukcyjne do ich wyprodukowania.
Zakres dostawy:
1) Dostawa urządzeń wraz z ich posadowieniem, podłączeniem do energii elektrycznej i instalacji wodno-kanalizacyjnej przestrzegając wytycznych z projektu budowlanego
2) Wykonanie i zamontowanie systemów poziomego transportu ścierniwa
3) Wykonanie i dostawa wraz z montażem konstrukcji nośnej pod kabino-suszarkę tj. słupów, belek i płyty nośnej. Należy dobrać ilości i przekroje słupów i belek nośnych torowiska.
4) Dostawa instalacji elektrycznej.
Należy dostarczyć zasilanie urządzeń tzn. dobrać i wytyczyć przebiegi kablowe od głównego zasilania do dostarczanych urządzeń. Linie elektryczne zasilające urządzenia mają być posadowione w posadzce.
5) Dostawa wentylacji.
W zakres dostawy urządzeń wchodzi dostawa wentylacji kabino-suszarki i komory śrutowniczej urządzeń. Należy dobrać wentylację w oparciu o wydajności dostarczonych urządzeń. Dostawa urządzeń obejmuje dobór, wykonanie, dostarczenie i montaż wszystkich elementów wentylacji.
W zakres wentylacji wchodzi wykonanie przejść w dachach i ścianach.
Należy przewidzieć konstrukcje stalowe wzmacniające otwory pod wentylacje.
Konstrukcje wzmacniające należy wykonać w systemie połączeń śrubowych, całość cynkowana ogniowo. Uszczelnienie otworów w elewacji i dachu leży po stronie dostawcy urządzeń.
6) W skład dostawy myjki wchodzi dostawa lub wykonanie szczelnej tacy i systemu zawracania ścieków, posadowienie urządzenia oraz połączenie go z instalacją wodną i elektryczną.
7) Dostawa komory śrutowniczej o wymiarach 15x5x5 z bramą wjazdową podnoszoną elektrycznie. Dostawę rozumie się jako wykonanie, dostarczenie, zamontowanie wszystkich elementów na fundamencie, uruchomienie i przeszkolenie obsługi.
8) Dostawa kabino-suszarki o wymiarach 15x5x5 z bramą wjazdową podnoszoną elektrycznie. Dostawę rozumie się jako wykonanie, dostarczenie, zamontowanie wszystkich elementów na fundamencie, uruchomienie i przeszkolenie obsługi zamawiającego.
9) Dostawa myjki. Dostawę rozumie się jako dobór, wykonanie, skompletowanie i uruchomienie całego systemu mycia, powrotu i regeneracji ścieków. Zakres dostawy obejmuje zamontowanie , podłączenie do instalacji, uruchomienie i przeszkolenie obsługi zamawiającego.
Termin składania ofert do: 31.01.2014
Data zamieszczenia: 02.01.2014

Informujemy, że nasza firma przystąpiła w ramach działania POIG 1.4-4.1 „Poprawa jakości produkcji poprzez wdrożenie technologii cięcia laserowego i spawania plazmą”
Wartość dofinansowania: 4.159.920 zł
Projket realizowany we współpracy z Zachodniopomorskim Uniwersytetem Technologicznym

Informujemy, że nasza firma przystąpiła w ramach działania RPO WZ 1.1.2 – „Budowa hali i zakup urządzeń stanowiska do produkcji zbiorników ze stali kwasoodpornej o grubości ścianki powyżej 5 mm
Umowa nr: UDA-RPZP-01.01.02-32-061.08-00.
Wartość dofinansowania: 1.458.000 zł

Informujemy, że nasza firma przystąpiła w ramach działania SSPO WKP 2.2.1 – „Wdrożenie metody CoilBuildingSystem do produkcji zbiorników ze stali kwasoodpornej”
Umowa nr: SPOWKP/2.2.1/1/32/302
z dnia: 13.03.2008.
wartość dofinansowania: 525.000 zł

Informujemy, że nasza firma przystąpiła w ramach działania SPO WKP 2.3. do pierwszego etapu „Poprawa konkurencyjności firmy” – Budowa hali i montaż linii Technologicznej do produkcji zbiorników stalowcyh metodą rulonową.
Umowa nr: SPOWKP/2.3/32/01568
z dnia 29.12.2005.
wartość dofinansowania: 200.000 zł